
כן, אנחנו יודעים ששיקומורי מתעכב אז, סליחה, לכולם היו אספות הורים ועסוקים במבחנים.
אז מחר עולה הפרק. ועכשיו, הפרקים. פרקים מדהים ובמיוחד הפרק של עיבוד קיץ.
אני ממש אהבתי את הסוף של הפרק. הרבה עלילה זה קדוש. קליק לינק הפרקים מפתיעים מאוד הרבה עלילה. ערב טוב.
קישורים לפרקים:
עיבוד קיץ:
דרייב: פרק 3
מגה: פרק 3
קליק לינק:
היכנסו לשרת הדיסקורד הכי טוב של האנימה! שם אנחנו מעדכנים על פרויקטים חדשים ואנימות חדשות! הקישור: https://discord.gg/e8SM92BZ5M

תודה רבה על הפרקים
בבקשה, סליחה שאין שיקימורי😅
מתי היה שיקימורי
תכולו לשקול לתרגם את הסדרה ״ Tensei Kenja no Isekai Life״? זה נראה ממש מצחיק
גם אני מבקש
תודה רבה על הפרקים 💖
בבקשה
למה לינק קליק זו סדרה כל כך טובה??? תודה על הפרקים!
הפרק האחרון הוא גם חצי שעה שזה ממש פינוק😇
לינק קליק>>>>
תודה רבה על הפרקים!!
חחח. היום עוד פרק
ללינק קליק יש גם ספיישל אתם תתרגמו גם אותו:?